DARMOWA DOSTAWA OD 400ZŁ!
  • 0

Dostawa i zwrot

Dostawa

Zamówienia na terenie kraju wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Czas realizacji zamówień wynosi do 3 dni roboczych.

Oferujemy darmową dostawę dla wszystkich zamówień powyżej 400 PLN.

Jeśli zależy Ci na doręczeniu przesyłki konkretnego dnia, napisz na adres: contact@giftedstore.pl

Odbiór osobisty

Istnieje możliwość odbioru osobistego zakupów w naszym studio pod adresem:
Serwisowa 3 lok. 5
05-082 Blizne Łaszczyńskiego

Jeśli chcesz nas odwiedzić, uprzejmie prosimy o kontakt.
Tel.: +48 605 660 848
E-mail: contact@giftedstore.pl

Zwroty

Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęło 14 dni od zakupu, niestety nie możemy zaoferować zwrotu towaru.

Aby dokonać zwrotu, towar nie może nosić znamion użytkowania, musi być w takim stanie, w jakim klient go otrzymał. Musi również być odesłany w oryginalnym opakowaniu.

Aby dokonać zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza (do pobrania poniżej)

Jeśli Twój zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, niezwłocznie dokonamy przelewu środków na wskazany przez Ciebie numer konta.

Zastrzegamy sobie 14 dni na rozpatrzenie zwrotu.

Adres, na który należy odesłać zwracane produkty:
Gifted Sp. z o.o.
ul. Serwisowa 3 lok. 5 05-082 Blizne Łaszczyńskiego

Reklamacja

W sprawie reklamacji prosimy o kontakt mailowy: contact@giftedstore.pl

Zniszczona przesyłka

W celu potwierdzenia szkody niezbędne jest sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera DPD. Jeśli taka czynność nie była możliwa w czasie dostawy, prosimy o kontakt z Działem Obsługi DPD w celu złożenia zlecenia na spisanie takiego protokołu. Contact Center jest do Państwa dyspozycji pod poniższymi numerami telefonów 22 577 55 55 lub 801 400 373. Możliwość złożenia zlecenia istnieje także za pośrednictwem maila cc@dpd.com.pl. Spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację w DPD.

Reklamację można składać w formie elektronicznej za pomocą formularza dostępnego na stronie www.dpd.com.pl, w zakładce “Moje DPD”, lub w formie papierowej na adres DPD Polska Sp. z o.o. Dział Reklamacji, ul. Mineralna 15, 02-274 Warszawa. Prosimy o dołączenie do zgłoszenia niezbędnych dokumentów podstawowymi dokumentami są: protokół nadania/list przewozowy, formularz reklamacyjny wygenerowany z poziomu formularza zgłoszenia reklamacyjnego, protokół szkody spisany z kurierem, potwierdzenie wartości przesyłki), które pozwolą nam sprawnie przeanalizować Państwa zgłoszenie.

Zwroty: Serwisowa 3 lok. 5, 05-082 Blizne Łaszczyńskiego

Zamówienia

Jak pakowane są gotowe zestawy prezentowe?

Każdy zestaw produktów jest starannie pakowany w piękne kremowe lub eleganckie granatowe pudełko prezentowe. Nasze pudełka mogą być wykorzystane również po odpakowaniu prezentu: są idealnym miejscem na drobiazgi i pamiątki. 

Każde pudełko prezentowe, wysyłane jest w kartonie ochronnym, tak by bezpiecznie dotarło do odbiorcy.

Mój prezent ma być wysłany bezpośrednio do adresata. Czy mogę prosić o niedołączanie paragonu do przesyłki?

Nie dołączamy fizycznych paragonów do przesyłek. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia, na podany email zostanie przesłany paragon elektroniczny.

Czy mogę liczyć na Waszą pomoc w wyborze idealnego prezentu?

Oczywiście, z wielką przyjemnością doradzamy. Napisz do nas na adres contact@giftedstore.pl, a pomożemy stworzyć Ci prezent, który zachwyci obdarowanego.

.

Personalizacja / zamówienia firmowe / wysyłki kreatywne

Czy mogę spersonalizować prezent?

Oczywiście! Niezależnie czy chcesz przygotować prezenty na wieczór panieński czy na konferencję, oferujemy różne możliwości personalizacji prezentu. Możesz spersonalizować:

-zawartość zestawu prezentowego (pomożemy dobrać produkty z naszej aktualnej oferty lub stworzymy odpowiednie produkty od zera),
-opakowanie prezentowe (możesz spersonalizować pudełko Gifted. lub możemy stworzyć opakowanie prezentowe na specjalne zamówienie).

Napisz do nas na adres contact@giftedstore.pl.

Jak mogę spersonalizować opakowanie prezentowe?

Oferujemy wiele możliwości personalizacji pudełka prezentowego Gifted. Tworzymy też opakowania prezentowe wg. indywidualnego projektu.

Możliwości personalizacji pudełka Gifted.:

-spersonalizowana kartka okolicznościowa z odręczną wiadomością
-spersonalizowana kartka okolicznościowa z nadrukowaną wiadomością
-spersonalizowany insert
-spersonalizowana opaska na pudełko prezentowe
-papier bibułkowy w wybranym kolorze
-spersonalizowany wzór na bibule
-spersonalizowana naklejka na bibułę
-wypełnienie pudełka w wybranym kolorze
-spersonalizowany wygląd pudełka prezentowego

Wyżej wymienione możliwości personalizacji można ze sobą łączyć.

Czy mogę zamówić opakowanie wg. indywidualnego projektu?

Jak najbardziej, tworzymy ciekawe opakowania wysokiej jakości z dużym przywiązaniem do detali.

Czy mogę zlecić zorganizowanie wysyłki kreatywnej?

Tak. Mamy doświadczenie w realizowaniu wysyłek kreatywnych kierowanych do influencerów, dziennikarzy i partnerów. Tworzymy produkty i opakowania od podstaw, pakujemy i konfekcjonujemy, zarządzamy wysyłką.

 

Jak przebiega składanie zamówień na spersonalizowane prezenty/ wysyłki kreatywne?

1. Wstępna rozmowa telefoniczna (20-40 min) – Podczas rozmowy zadamy kilka pytań aby jak najlepiej zrozumieć potrzeby i dopasować do nich ofertę. Dla kogo przygotowujemy prezenty? Czy w zestawie prezentowym powinny się znaleźć konkretne produkty? Czy zestaw prezentowy ma zostać dopasowany do motywu przewodniego? Czy opakowanie ma zostać spersonalizowane? Jaki jest budżet? Ile prezentów i na jaki termin ma zostać przygotowanych?

2. Oferta (3-5 dni) – przygotowujemy ofertę obrazującą zestaw prezentowy, uwzględniającą koszty i czas niezbędny do przygotowania zestawów prezentowych.

3. Potwierdzenie szczegółów (1-2 dni) – przesyłamy umowę podsumowującą szczegóły zamówienia i fakturę pro forma.

4. Tworzenie zestawów prezentowych i dostawa (2-4 tygodni) – Nabywamy wszystkie produkty niezbędne do stworzenia zestawów prezentowych od naszych dostawców. Starannie pakujemy zestawy prezentowe i dostarczamy je do odbiorców.